Merhaba kızlar geçen hafta evdeki tartıyla önce kendimi sonra bebeği tarttım 6900 çıkmıştı ertesi gğn sağlık ocağında da aynı 6900 çıktı bu akşam yine baktım yine aynı çıktı ve beslenmesi 2 haftadır vs çok zor meme reddi yaşıyoruz ama bir şekilde emzirmeye çalışıyorum ne yapabilirim çok üzgünüm haftada kilo alıp almadığı belli olur mu ki ?