Peki şuan geçti mi benim oğlumda 19,5 aylık az önce kriz geçirdi resmen🤦🏻♀️tamam önceleri böyle kısa bir süre ve az oluyordu ama bu sefer başka birşey yani bildiğiniz büyük insan gibi kriz geçirdi kendini yere atıyor kafasını yerlere vuruyor anne diye ağlıyor kaldırıyorum tepiniyor sarılıyorum öpüyorum ittiriyor yere atıyor kendini napcağımı bilemedim ilgilenmedim belki susar diye yok susmuyor ilgisini dağıymaya çalıştım yok olmuyor en son zor bela uyuttum. Ya bide normalde sinirlendiğinde de kafasını çok vuruyor bişey olucak diye çok korkuyorum