aes kendi deneyimime göre konuşuyorum bir de emzirme danışmanı ile çalışmıştım ondan öğrendiklerimle ve uyguladıklarımla şunu söyleyebilirim ki bebeğiniz hiç emmezse istediğiniz kadar sağım yapın sütünüz günden güne azalıp kesilecektir, bebeğin ağzının meme ucunu çekmesi ile beyin uyarılıyor, bebeğin tükürük salgılarıyla sütün içeriğini meme ucundaki reseptörler bildiriyor, bu yüzden ara ara bebeğin emiyor olması ve emerek süt yaptırması gerekiyor.