Merhabalar, 7 aylık bebeğim şimdi altını değiştirirken fark ettim göbek deliğinde siyahlık var. Kir falan mı dedim yok boya gibi ne olabilir bilgisi olan var mı.. Yenidoğduğunda göbek bağında hafif kana olmuştu doktor geçer demişti 1 2 güne geçmişti heraldr onunla alakalı değildir çok zaman oldu ve şimdiye kadar yoktu.