Nika İnternetten baktım 0,5 ölçek yazıyodu ben de içinden çıkan ölçeği 5 yazan yere kadar doldurdum öyle algıladım bi an çok mu oldu bi sorun olur mu acaba🥲
Asya011 Nika bence bi problem olmaz benim kızım şuan 2 yaşında 13 kilo ateşine göre 1,5 ölçek bile verdiğim oluyor bebekliğinde de kilolu bir bebekti ve 1 ölçek veriyorduk
Aysnrincii Nika 9 kilo artık tam ölçek verebilirsin sıkıntı olmaz bende öyle yapıyorum dr tam ver dedi aynı kilo kaç aylık bebeğiniz
candeniz Nika bizim doktorumuz kilosunun yarısı ml verdiriyor yani 9 kg ise 4,5ml veriyoruz o yüzden enjektör kullanıyoruz