aselmomm1 21 ağustoslumu kızınız, bizim oğlanda 6 ay 3 günlük.. Ben ağzımı şapırdatarak hareketler yaparak çay kaşığıyla veriyorum benimki de sevmedi ama damla şeklinde az az veriyorum birazını içiyor biraz çıkartıyor suyu sevmedi… Suyu içmezsede ek gıdadan sonra emdiriyorum malum süttede su var diyorum kendime