aselmomm1 Geceleri nasıl uyutuyorsunuz uyku tulumu ? Kundak ? Ya da battaniye mi örtüyorsunuz? Kızım 6 aylık kendi kendine çabuk uyanıyor desteksiz uyuyamıyor gündüzleri kundak yapıp yatırıyorum geceleri nasıl yapmalıyım peki siz nasıl yapıyorsunuz
Milo aselmomm1 canım büyük kizımı 8 aylık olunca kundakladım sonra zaten havalar isındı bıraktım güzel uyuyordu alışmıstı kundaga. Kucuk kızim 6 aylık onuda her uyudugunda kundak yapıyorum ne kadar süre uyursa kendini uyandırmıyo güzel uyuyor. Bunuda havalar isınınca bırakırım artık
aynenncnmmm aselmomm1 uyku tulumu kullanıyorum doğduğundan beri kundak sevmedi 6 ay 6 günlük benim kızımda. Battaniyeyi de ce ee yapmak için falan yüzüne çekmeyi öğrendi. Gündüz battaniye örtüyorum ama gece ne olur ne olmaz diye örtemiyorum uyku tulumu giydiriyorum
aselmomm1 vildanzeynep biliyorum ama kızım adım sesine uyanıyor napmam lazım bilmiyorum çıt olsun hemen açar gözünü öyle bi cocuk en azından kundak olunca uykusunu alıyor güzel uyuyor yoksa yok yani
aselmomm1 nehirsude0 bazen bende öyle yapıyorum ama bıraktım işe başlıcam alışır zor olur diye yoksa mükemmel bişey o 😍
nehirsude0 aselmomm1 benimki alıştı bile beşikte hiç uyumuyor çalışacaksan en iyisini yapıyorsun uyku tulumu öneririm canım
aselmomm1 aynenncnmmm gece tulum giydiriyorum battaniye örtmüyorum artık acayip dönüyo park yatağın içinde oyun oynuyo gece battaniyelerle bi gün yaptım agzına alıyo kafasını kapatyo bisey olur diye bıraktım onu
huzurluaycicek Hava soğuksa 2.5 tog tulum, sıcaksa 1 tog tulum giydiriyorum battaniye örtmem uykusunda emekliler dönüyor yan yatıyor vs o yüzden
aselmomm1 huzurluaycicek 1.6 tog almıstım lcwden onu giydiriyorum geceleri ama uyanmasına sebep değil 😂 battaniye kullanmıyorum gece gündüz kundak çünkü üstten falan çok ses geliyo ordada cocuk var hiç durmuyo sesten uyanıyo benimki
Milo aselmomm1 kendi sütünden içine koyup vermeyi dene canm ben öyle yaptım tadını alır sütün sonra mamaya geçersin. Emzik de ben dogdugu gunun sabahı vermistim oyle öyle alıştı her agaldiginda veriyordum
Minel-inannesi aselmomm1 benim kizi 2ay 1haftalik olana kadar muslinle kundaklamistim, sonrasinda uyku tulumu giydirdim. 16ayi geciyo hala uyku tulumuyla yatiyo ☺️