Canlarım çocuğunu müziğe yönlendiren anneler, bu konuda bilgisi olanlar hatta aramızda müzik öğretmeni falan varsa süreç nasıl ilerlemeli?
Benim oğlum 13 aylık. Babası da zamanında trt’den müzik eğitimi, piyano dersi falan almış. Önüne verilen müzik aletini direkt çalar, çok da güzel şarkı söyler. Oğlum da müziğe meraklı şarkı duysun işi gücü bırakıp yaklaşır dinler. Annemin de sesi çok güzeldir gel sana şarkı söyleyeyim desin hemen gider kucağına oturur. Bir de tepkiler verir duygusallaşır veya oynar vs. Bir şekilde müziğe yönlendirmeyi denemek istiyorum. Şimdilik sadece fp eğitici piyano aldım dhkdnd. Süreçle ilgili bilgi verebilecek var mı? Ne zaman başlanmalı, nasıl desteklenmeli?