Bebegim 11 günlük ve hiç emmedi emmiyor ben de mecbur biberona basladım sağıp veriyorum fakat emzirmeyi o kadae çok istiyorum ki sürekli deniyorum agzına vermeye çalışıyorum fakat çığlık kıyamet asla istemiyor. Çok üzülüyorum. Silikon ucunu duydum deneyeyim dedim o bile işe yaramadı. Silikon uca ragmen bebegi emmeyen var mı. Farklı bi silikon uc alıp onunlada mı denesem. Cevremde silikon ucuyla başarısız olan kimse yok 😪