Mama da kullandigim icin ben dogdufundan beri beriyorum. Ona ragmen idrar tahlilinde az su aldigi cikti. Daha da veriyorum son zamanlarda. Bence midesini sisirip anne sutu yerine gecmeyecek kadar az bir miktar da olsa verilmeli. Hazir suyu kaynatip veriyorum.