Sakura38 Hanimlar 2 el makinem vardi 5 kg di simdi altus marka camasir makinesi buldum uygun fiyatli 8 kgluk 8 kg cokmu buyuktur birde altus nasil bir marka cok fazla bütçem yok
Arelmom33 Sakura38 4 yildir kullanıyorum bazen sikma yapmiyor cok sesi var ayni traktör gibi birde hep sivi Detarjan kullaniom bazende toz kabul etmiyor.
queenmerve Sakura38 benim çamaşır makinem bulaşık makinem ankastre setim buzdolabım hepsi Altus 4 yıldır kullanıyorum hepsinden çok memnunum. Çamaşır makinesi Altus 10 kg A++ AL10120 D kullanıyorum tavsiye ederim. Küçük alma bence 10 kg olsalarda içleri çok büyük değil
Bebekli72 Altus pişmanlıktır o parana yazık olur imkanın var ise Arçelik ya da bosh almanı öneririm Altus sanırım arceliğin yan sanayi markası ablamda vardı perişan oldu