morsevenanne9 zararlı mı bilemem ama ilk açtıgımda odayı koku aşırı sarıyordu beni bile rahatsız etmişti sonra kullanmadıgım odaya götürmüştüm yada giriş kapısının arkasına koymuştm aynı odada uzun süre şahsen beni fazla rahatsz ediyordu o kokuyu severim ama ilk başta kokusu cidden yogun yani birde sıpreyli çıkmış geçen alim dedm yanımda cocugum vardı ikimizide öksürük tuttu anlamadm niye tıkadı bizi🤷♀️