irem066 Az önce arkadaşım ile konuştuk. Üç büyük dönüm noktam oldu. 40.gün, 3.ay ve şimdi 6.aya girerken. Bunlardan en büyüğü üçüncü aydı. 40 günden sonra ben hala çok düzenlememiştim. Ama 3.ayda bir şeyler oldu. Ben sanki geri dünyaya döndüm artık düşünebiliyordum. Bebeğim beni tanıyordu gülüyordu, dokunuyordu. Ama şimdi… Beni seviyor,anlıyor sanki. Bir de sosyalleştikçe düzeldik. Alıştık,bayıldım bu döneme. İlk zamanlar çok çok korkunç geçti. Panik atak,kaygı hat safhadaydı. Şimdi güzel, anı yaşayın, düzeliyor.