[silindi] Bebeğim salı gunu 2 aylık olacak her gun kaka yapan bebegım 2 gundye kaka yapmıyor. Kabız olmuş mudur. Nedenı ne olabılır ?? Bılgısı olan varmıı??
aminem3737 [silindi] çay kaşığıyla zeytinyağı verebilirsin bi kasşık ama zaten kabız olsada iyi gelir
Seydasevinc [silindi] eğer bebeğinizde bi ağlama huysuzluk durumu yoksa dert etmeyin. Benim bebeğimde 2 aylık. Doktor her gün kaka yapacak diye bir şey yok dedi.5 günün sonunda bugün yaptı. 1 hafta önce her gün kaka yapan bir bebekte. Günden güne değişiyolar