lidokain sizin branşınız ne bilmiyorum ama benim çocuğumu götürdüğüm doktorum Prof. Kendisi bana aptamili önerdi çeşitlerini kullanabilirsin dedi ben de onu dinliyorum ve hiç mama markası değiştirmedim Aptamil ile başladım ve severek de içip yiyor maşallah 🧿 her anne istediği gibi besler çocuğunu ben ayrı beslerim siz ayrı beslersiniz . Ben kahvaltısını ve gece beslenmesini kaşık mama kullanıyorum. Öğle öğünün de sebze püresi veriyorum ikindi öğününde yoğurt meyve püresi veriyorum aralarda aptamil süt veriyorum . Yorumunuz ve anlayışınız için teşekkür ederim .