merbay5 Pazartesi kırkım çıkacak kontrole gideceğim dikiş yerinde kıllar çıktı ne ile temizlesem bir sorun olmaz dikişim yapıştırma dikiş
adenru merbay5 benim ip dikişti kırkımdan sonra 2 aylıkken ağda yaptırdım ama bence jiletle çok dikkatli alabilirsiniz sonraki ay öyle yapmıştım
yasemindogan Benim suan temiz 16 gün oldu doğum yapalı benim tüylü bölgenin çok üstünde dikişlerim bir tuhaflık mı var acaba
Melisayda Jiletle alabilirsin üstten üstten bi sorun olmuyor zaten his olmadığı için anlamıyorsun bile