Daha önce çalıştım kimi avmler 2 vardiya şeklinde kimi avmler 2 çalış 2 izin şeklinde ama ben 2 vardiya şeklinde çalıştım yani 1 hafta sabah 9 akşam 6 bir hafta öğlen 2 akşam 10 şeklindeydi bana sorarsanız avm yorucu oluyor sürekli ayakta hele pazar günleri ama siz çocuğunuzu söylerseniz küçük diye sabit saate yazarlar sizi ozaman zorlanmazsiniz fazla