KLORAK şöyle söylemem gerekiyordu o zaman fabrikam var, üretim tesislerimiz var falan diyorlar, aslında bu fenomenlerin çoğu ürünlerini fasona ürettiriyorlarmış. Kendilerine ait bir tesisleri yok. Fasonlardaki üretim koşulları hijyen kurallarının da ne olduğu meçhul imiş. Dilan Polat patladığında takip ettiğim gündemden aklımda kalan bu.