Oğlum 15 aylık. Söylediği kelimeler;
Baba,çok nadir anne,dede,mama,gel,attı,gol,giy.
Bazen de kedi sesi,araba sesi çıkarmaya çalışıyor.
16.ayda 2’li cümle kurmaya başlayan bebekler görüyorum. Gelişir mi? Benimkisi kıyaslama değil ama napmam gerekiyor? Kitaplarımız var orda hayvanları gösteriyorum,renkleri söylüyorum. Ama sanki hiç söylemecekmiş gibi geliyor annelik işte. :)
Sizce az mı kelime sayısı? Sizin bebekler ne alemde?