EbruElif Kizlar yaklaşık 1 aydır kizimi emziremiyordum şimdi tekrar emziriyorum ama sütüm sagmaya çalıştım 6 7 tatlı kaşığı anca çıktı bebeğim emdikçe geri gelir mi
-ask123- EbruElif valla benim de 6 aylık ve son derece azaldı ne yapacam bilmiyorum kızım memeyi çok seviyor aslında çok da düşündüm hep yetmiyor yetmiyor diye diye olanı da kestim meme istiyor az bende biliyorum sonra basıyor çığlığı içim gidiyor biberon da kesinlikle almıyor kaşıkla ne verecem daha hiç bilmiyorum kilosu da az şaştım kaldım
Kavunicibalik EbruElif tabiiki gelir 😊 Bol bol emzirin. Eds yöntemini bir araştırın derim. Hatta en iyisi facebookta emzirme akademisi grubuna girip oraya yazın. Size yardımcı olacaktır.
armagann22 EbruElif gelir tabi dk başı emzir lütfen ben öyle bi hata yaptım bidaha gelmez dedim devam etmedim afedersin ama eşşek gibi pismanim🙁
snmdnzc Gelir canım canını sıkmazsan . Sık sık emzir , psikolojinin de sütü çok etkilediğine inanıyorum. İyi düşün kafana takma o zaman üretimin çok daha iyi olduğunu göreceksin. Sütüm yok mu yetmiyor mu dedikçe daha zor geliyor bence süt
zeynepsalgar12 Bende 3 gündür falan emzirmiyorum yetmediğinden peki şimdi emzirsem gelen sütüm ekşir mi? Anne sütü bekledikçe ekşir mi?