terazikadini çok uzun yıllardır yani liseden beri falan günde Bi tane mutlaka sade soda içerim yazın olursa bu ikiye çıkar 😂 sadece ben değil ailem çevremde hep öyle sade soda bizde Bi kültür resmen ☺️ hiç zararını görmedim ama tabi ki günde 3 tane falan da içmeyin mideniz rahatsız olabilir