Selam kızlar oğlum tam 15 aylık. Genel olarak sakin hareketsiz bir bebekti. Emeklemesi bile 13. Ayda oldu 🥲 birde baya iri bir bebek gören herkes yürümüyor mu diye bunaltıyordu. Tutunup kalkıyor, sıralıyordu ama cesaret edip bağımsız yürüyemiyordu düşmekten çok korkuyordu. Çok şükür bugün bir cesaret adım atmaya başladı gittiğini görünce iyice heveslendi koltuktan bana benden koltuğa 7 8 adım mesafe her yere gitmeye başladı. İçten içe stres oluyordum çok rahatladım. Sizinle de paylaşmak istedim. Bir anda yürüyorlarmış gerçekten ❤️😍