Biz bir bulunduğumuz şehirde bir köye gittik kurbanlık sorduk birini söylediler pazarlık anlaştık. Sonra orada kim ihtiyaç sahibi diye muhtara sorduk gösterdi verdik başka köye de gittik aynı şekilde muhtara sorduk verdik böyle elden vermek bize çok iyi geldi. Gerçekten mal mülk ne kadar gelip geçici hatırlattı bize hem yeni insanlarla tanıştık