Kızlar merhaba oğlum 23 aylık sürekli bağırma sürekli ağlama ne bir iş ne bir güç yapabiliyorum tek başıma bakıyorum çocuğuma o kadar çok yıprandım ki hiç bir şey memnun etmiyor evi süpürmek istiyor 2 saat süpürge açılıyor kapattığım an krize giriyor nerde süpürge görse sürekli istiyor evde durdurmak imkansız sürekli bir şeyler elimden tutup götürüyor ne yapacağımı şaşırdım gerçekten gece sürekli uyanıyor ayağıma alıyorum sürekli uyanıyor ne gecem kaldı ne gündüzüm artık