mrymkrm yüzyüze aldım öyle denk geldi. Aslolan iyi bir danışman bulmak. Bazı klişe bilgileri kaydedip size gmbderdiği bir şey olmaması lazım mesela. Takip etmeli. Mesela ben önce görüştüm, hatta danışmanlık almak istediğim birisi idi ve o bana bebim durumumda kşlo takibi de gerektiği için yüzyüze almanız lazım ama ben yoğunum demişti (deprem günleri idi, o bölge annelerine yoğun danışmanlık veriyordu) beni bir pediatrsite yönlendirdi, ondan aldım, daha sonra da doktorumuz oldu uzun süre. ) Danışmanlık candır . Çünkü emzirmek söz konusu olunca her emziren anne bir danışman kesiliyor ama size özel size ve bebeğinize Özel dikim bir elbise olması lazım, bu sebepten danışmanlık candır :)