Merhaba hanımlar ben 2 Ekim’de dogum yaptım 23 Kasım’da adet oldum 23 Aralıkda bidaha oldum daha da olmadim ve doğum sırasında tuplerimi baglattim fakay her ihtimlale karşı adetiin 15 gün geçince test yaptm varsa zaten çıkar die ama negatif cikdi ve hala olmadim doktoruma sordum emzirdn icn düzensizlik ve gecikme olur ddi bnm gbi olan varmı aranizda