zynpkcmn Merhaba hanımlar çocuğum 4 aylık doğduğundan bu yana hep mamayla besledim malum mama fiyatları günden bu güne pahalilasiyor bı paket 5 gün anca yetiyor devlet tarafından süt yardımı yapiliyormu konu hakkında bilgisi olan var mı
Elfelf475 zynpkcmn 2 sene inek sütü vermemenizde fayda var. Bu sefer oksurmekten uyumaz. Kan değerleri düşer gün boyu rahat durmaz. Süt bebekler için faydalı bir şey değil. Mümkünse anne sütü yoksa hiçbir süt iyi olmaz. Belki mama yardımı olarak belediyeye başvurabilirsiniz. Arpa unu alıp kendiniz mama yapabilirsiniz. Biraz büyüdükçe yoğurt kefir verebilirsiniz ama henüz çok çok küçük
Hediyeslla Normal inek sütü vermeniz için biraz küçük bence devlette bira yaşından sonra veriyor diye biliyorum