Haahha az önce stroym de paylaştım the erkek çocuğu diye,bir koltuk kenarı tepesinde bir kaloriferin üstünde duvara tırmanmaya çalışıyor😅
tüm gün full aksiyon yürek ağızda oyuncaklarıyla max. 5 dk oynar.Misa şu an elinde tava sapı var( kendi söktü) onunla cama vuruyor🥺
Asla zor bir çocuk değil,huysuzluğu mızmızlığı yok çok güleçtir ama aşşşırı hareketli( 17 aylık)
yorumlara bakacak olursak hep aynı durumdayız.Cırlama olayıda bir dönem oldu sonra unuttu gitti.