cnn_arhn Merhaba hanımlar 8 aylık bebeğimin nefesi hırıltılı ilaç kullanmak istemediğimden nebulizatöre serum fizyolojik damlatıp verdim işe yarar mı sizce aranızda bu şekilde kullanan var mı