Masha_ Arkadaşlar çevrenizde kalp yetmezliği olan var mı ne gibi belirtiler vardı biliyorsanız yardımcı olur musunuz bana teşekkür ediyorum şimdiden
Masha_ Tostosun_Annesi14 benim tansiyon 16 çıkmıştı genelde oturduğumda bile carpinti olur doktorum suphel3ndi sol elim tutmuyordu 1 martta gidip tani konulacakti
Tostosun_Annesi14 Masha_ geçmiş olsun yani dediğim gibi anneminde durduk yere tansiyonu çıkıyordu ve o an çarpıntısı oluyordu kalp pili var annemde
omerbartu1 Tostosun_Annesi14 merhabalar kalp pili hic devreye girdi mi acaba herhangi bir sorun yasadınız mı ? Babama kalp pili takıldı 3 kez üst üste şok verdi sonra yogun bakıma yatırdılar, hastanede de wc kalkmıs pil devreye girmis anneannenizin basına geldi mi böle bisi