Merhaba güzel anneler. Kızım 11 aylık, rutin kontrole götürdük özel doktorumuza götürmez olaydık. Sapasağlam çocuğu hasta ettik. Doktora giderken hiçbir şeyi yoktu. Eve geldik ertesi sabah burnu tıkandı, sonra öksürmeye başladı. Ama sık sık öksürmüyor. Galiba geniz akıntısından kaynaklı. Bronşit falan olsa yoğun öksürük olurdu dimi? Tekrar doktora götürmek istemiyorum, domuz gribi salgını da var. Bi de onu kapmayalım Allah korusun. Burun tıkanıklığı için serum fizyolojik ve aspiratör dışında ne yapabilirim? Cold mix i duydum ama 11 aylık bebeğe kullanılır mı? Faydasını gören var mı? Cevap veren herkese şimdiden teşekkürler.