Sinemkaan25102022 16 aylık oğlum kuzen akraba kardeş hiç yaşıtı yok arkadaşı yok arada parka götürüyorum ama yalnız büyüyor sorun olurmu
Beyazsam12 Sinemkaan25102022 bizde aynıyız 16 aylık çevremde park dışında çocuk görmüyor o yüzden sık sık iletişim kurabilsin diye dışarı çıkarmaya çalışıyorum
Mnli Sinemkaan25102022 16 aylıkta zaten daha karşılıklı oyunu bilmiyorlar sizin onunla oynamanız çok yeterli oyunun evreleri diye bakın 2 yaş sonrası oyun gruplarına götürebilirsiniz o zaman bile bireysel ya da sizinle takılacaktır 3 yaş sonrası başkalarıyla oynamaya anca başlıyor
Sebusebu Sinemkaan25102022 benim kızım 16 aylıkken oglum dünyaya geldi. Suan kızım 25 aylık arkadaş arıyor oglum 9 aylık oldu onunla arkadaşlık kuruyor.öncesinde hiç arkadaş aramazdı dibimdeydi hep 2 yaştan sonra arkadaş ihtiyacı dogdu
Beyazsam12 Sinemkaan25102022 keşke maalesef böyle çocuk büyütmek zor enerji atamadığı için bu arada nerede yaşıyorsunuz 🌺
Ogulluana Sinemkaan25102022 neden sorun olsun ki herkes kalabalık ailede büyümek zorunda değil. Siz yeterince ilgilenirseniz sosyalleşmesine yardımcı olursanız hiç bir eksisi olmaz