sibelkilic Kızlar merhaba 3 ay olucak spril taktırdım bugun acayıp mıdem bulanıyor kusuyorum cok halsız oldum acaba sprialle hamıle kalabılırmıyım basına gelen varmı?
Kayra_68_aksaray sibelkilic ben kaldım spiral ile hamile popomun üzerine düşmüştüm o an spiral kaymış hamile kaldım spiral çıkartırdım ama bi kaç hafta sonra düşük yaptım
sibelkilic TheMomm üşütücek bişi olmadıktı evdeyım surekli inş hamıle degılımdır ya 5 aylık oglum var
Seftalikokuluhikayem20 Az önce instagramda gördüm kadının spiral hiç kaymamış ve ona rağmen hamile kalmış
sibelkilic Seftalikokuluhikayem20 asırı koku hassasiyetim var yemek yaptım kokusuna mıdem bulanıyor mutfaga gıdemıyorum ya
sibelkilic Kayra_68_aksaray genelde oyle oluyormus cıkarırken spirali zara degıp yırtılırsa bebek dusuyormus umarım degılımdır