dryglnc bende senin durumundaydım ve annem sezeryan doğumumdan sonra sadece 5 gün durdu😀çünkü kocası benden daha çok ilgi istiyordu daha muhtaçtı benden neyse… eşimin ailesi küçükken vefat etti onlar da yok. Herşeyin üstesinden kendim gelmeye çalıştım 0 tecrübemle ama çok şükür 19 aylık oldu bi şekilde oluyo hem bana sorarsan daha zor ama daha güzel. Beraber birbirimizi büyüttük kızımla, keşfettik ,öğrendik.. uykusuz bi bebekti o uyumadıkça ben uykusuzluktan ağladım, beraber güldük ,eğlendik..he hala uykusuz ama çok yol katettik,başardık bence.. sende başarırsın hiç gözün korkmasın. Anne olunca herşeye gücün yetiyor bunu anladım. Yeter ki sağlık olsun Allah sabrını gücünü veriyor inan ki..