Kalbim_21 babam ben daha ortaokuldayken beko markasının düzleştiricisini almıştı 24 yaşıma geldim hala kullanıyorum o kadar mükemmel ki dalgalı saçlarımı tek geçişte dümdüz yapıyor geçen görümcem için o modeli aradık bulamadık ama marka olarak bekoyu kesinlikle tavsiye ediyorum