1 yaşına yeni girdi oğlum. Ek gıda sürecimiz hep iştahsız ve bi mücadele içindeydi zaten. Ama artık yemek yemeye başladığımız an ağlıyor. Örneğin eline kaşık çatal veriyorum bi yerlere vuruyor, engel oluyorsam ağlıyor(engel olmamın sebebi eğer hep beraber masada veya yerde yemekteysek diğer tabakları kırmasın diye)
Kendi mama sandalyesindeyse hemen sıkılıp ağlıyor. Türlü türlü oyunlar oynuyorum şarkılar açıyorum bi iki kaşık sonra ağlıyor
Bu ağlamalar sırasında bazen ağzını kitliyor bazense ağlayarak yemeye devam ediyor. Çözemiyorum ve çok bunaldım yemek yedirmekten. Sizce sorun ne? Nasıl çözebilirim 😭😭😭😭