2 uyku için erken bence. Bizim 8 aylık falandı sanırım 3. Uykuya hep direniyordu. Uyusa da akşam uykusu uzuyordu. Ben de 2 ye düşürdüm saha iyi oldu böyle. Doktorlar sa gündüz uykusundan ziyade gece uykusunun önemli olduğunu söylüyor. O aylardaykeb sabah 7 de kalkıyor 9 buçuk da bir kere 1 de bir kere 4 de falan da bir kez uyurdu. Ama öyle düzensiz öyle zor uyurdu ki bu planımı çok az gerçekleştirebiliyordum. Şu an kahvaltıdan sonra bir kez bir de ikindi vakti bir kez uyutuyorum. Akşam da 8 fe uyuyor