Kızlar bebegım 9 buçuk aylık ve hiç bir şey yemiyor neredeyse. Eskiden az da olsa yerdi ama şu an açlıktan bayılacak diye korkuyorum . Şehriyeli tarhana çorbasını az da olsa bir tek onu içiyor. Diş mi çıkaracak acaba bilmiyorum. Doktora götürdüm kansızlık çıktı. Doktor ferifer verdi. Kilosu 8 buçuk. Çok üzülüyorum zayıfladı resmen