Mrv_cnl Merhaba hanımlar iphone kullananlar size de oluyor mu ses en düşükteyken bildirim sesi vs son ses çıkıyor aniden. Bu neden oluyor bilen var mı? Güncelleme de yaptım ala hala aynı.13 kullanıyorum . Bi önerisi olan olursa memnun olurum
Laden Mrv_cnl genel olarak hepsinde var bu. Yazarken bazı tuşlarda ses daha yüksek çıkıyor. Bir sebebi varmış okumuştum ama hatırlayamadım şuan. Ayarla güncellemeyle alakalı değil yani
usenmedimyaptimbirvelet Mrv_cnl iphone’un saçma sapan özelliği mi hatası mı artık bilmiyorum bi anda tuşlar da sağır edecek kadar sesli çıkıyor
gamzekuzeyege Mrv_cnl bende de aynı mesaj yazarken bi anda tuş sesleri yükseliyo sürekli sessizde kullanıyorum
Mrv_cnl Laden yani böyle bi sorun neden gidermezler anlamadım spesifik bi sorun sonuçta o kadar para almasını biliyorlar
gulapikk Mrv_cnl valla ben 10 yılı aşkın süredir kullanıyorum 8 plus zamanlarında başıma gelmişti ama güncellemeyle düzelmişti. Şimdi 13 var bende de ama öyle bir şey olmuyor. Yorumlara bakınca çoğu kişinin de başına gelmiş. Acaba ben klavye seslerini kapatmışım. Çoğu da klavyeyi sesli kullanıyor acaba buda bir ihtimal mi. Sizde klavyeyi sesli mi kullanıyorsunuz?
gamzekuzeyege Mrv_cnl benim bebeğim daha küçük suanlık sessizde büyüyünce bizde sesli kullanırız büyük ihtimalle 😂