Kızlar Allahını seven üzerime gülücük falan atsın. Hayır ikinci oğlum. 3 yaş var aralarında ama ilki neyse bu tam tersi. Vallahi billahi bocalıyorum sanki ilk defa doğum yapmışım da çocuk bakıyorum gibi. Benim büyük minnoş oğlum ne kadar akıllı ne kadar uslu bi bebekmiş ya. Hayır atak mı diş mi ne bu ne ben anlayamadım. Ağlıyor da ağlıyor. Mama içmek istemiyor aç. Ateşi yok burun akıntısı yok. Hasta değil ama sürekli eli ağzında aşırı salya akıyor. Tek yaptığı şey ağlamak memnun edemiyorum. Örümcekte ağlıyor, hoppala da ağlıyor, salıncakta ağlıyor, oyun halısında ağlıyor ya kucakta bile ağlıyor. Geçmeyen migren bıraktı bu ağıdıyla bana bu minnoş sağ olsun. Hayır bu diş mi ne ben bunu nasıl aşıcam ya doktora da götürdüm bu arada sağlıklı çocuğun bişeyi yok sen neden getirdin bu çocuğu dedi yolladı bizi. Kızlar ben napıcaam 😄