Merhabalar haftaya 9 aylik oluyoruz emekleme hala yapamıyoruz yüzüstü koyunca ağlıyor,kendim bırakıp uzaklaşıyorum gelip bakıyorum aynı yerde ilerleme olmamış,bende 2 ay sonra doğum yapan annelerin bebekleri emeklemeye tutunup kalkmaya başladı,endişe etmeye başladım,benim durumunda olan var mı