Sdyll Bizimkinde mi sorun var anlamadım sürekli farklı ölçüyor dün eczaneden aldık ama alnını 3-4 kere ölçüyorum hepsinde farklı çıkıyor
AyseAGC Ben kullanmıştım çocugun ateşi çok geliyordu bana ama ateş ölcer 37,38 arası gösteriyordu meğer 40 ı görmüş doktora gittik 39,5 flndı yanlış ölçüyormuş , attım çöpe braun aldım dr umda ondan kullanıyor.