hazelcagla Ben zeytinyağı ısıtıp bezle biraz karnına sardım çok iyi geldi hiçbir doktor tavsiyesi değil ona göre deneyecekseniz deneyin bizi çok rahatlattı zeytinyağı şifadır 🥲