Bende de var lanet şey. Her hafta bir kez acillik oluyorum. 🤦♀️ Yapmadığım şey kalmadı. Hiçbir şey fayda etmiyor. Serumla bile geçmiyor sadece hafifliyor. Novaljin varmış serumun içinde zararsız dedi emziren anne için acil doktoru. Ama işe yaramadı. Bir de 320₺ ödedim 🤦♀️