AliDemirinAnnesii benim kızımın senin oğlundan ayca daha büyük olduğu ve konuşamadığı dönemde bende senin gibiydim. Parkta, markette aaa bu çocuk konuşmuyor mu, annesi sorunu olabilir hiç doktora götürdünüz mü gibi söylemler canımı sıkıyordu. Kızımı kreşe yazdırdıktan bir hafta sonra resmen çocuğun dili çözüldü. Öyle ki kreş müdiresi kızımın üstün zekalı olabileceğine dair değerlendirmesi olduğunu ve bir takım testler yapılması gerektiğini söyledi. Şimdi öyle güzel ve düzgün konuşuyor ki o ilk zamanları düşündükçe kendime üzülüyorum. Demem o ki millete bakma. Pat çat konuştukları o dönem çok tatlı. Yavrunun her anını dolu dolu yaşa. 😇