aliks Oğlum altını alırken üstüne işedi ben de unutup suya tuttum hemen geri aldım aklıma gelince beş altı saniye sürdü Korkuyorum bir şey olur mu diye
Efnanalyaveannesi12 aliks kurulayın tamamen birşey olmaz banyo yaptırmayın demelerinin sebebi asi yerlerinin hava alıp enfeksiyon kapmamasi için
moommyyy aliks Biz de 3 gün önce yaptırdık ben özellikle sordum, kolundan verem aşısını yaptıkları yere kesinlikle su değmemesi gerekiyormuş 3 gün. Diğerleri çok önemli değil dediler.
aliks Efnanalyaveannesi12 hemen kuruladim havluyla sabah olmuştu bişey gozlemlemefim inşallah bişey olmaz
moommyyy senemtemur ateşi olmadı ama çok huzursuzdu özellikle dün çok ağladı, akşam calpol verdim rahatladı bugün de bir şeyi kalmadı şükür
beyoglu67 Ay asisi ile ilgili ama bu konudan bağımsız bisey sorcam ben de İki çocuğumda da verem aşısı yara izi oluşmadı. İlk cocugum icin doktora sormuştum aşı ise yaramadı mi acaba yara izi olmadığı için diye ama alakası yok demişti İlla yara izi olacak diye kural yok demişti Ama ikisinde de iz olmayınca tuhafıma gitti. Başına gelen var mı ben gibi?