moonrisekingdom Sağ elim yandı çok fenayım sudan çıkaramıyorum 44 günlük bebeğimle yalnızım nnapıcam kızlar bir fikir verin mümkün değil sudan çıkarayım da kucağıma alayım alttını değiştireyim
Sevinizz_ moonrisekingdom yanık kremi yoksa temiz edin çok ciddi yanık değilse eğer faydasını hemen görürsünüz çok geçmiş olsun
[silindi] moonrisekingdom cok ciddi bi yaniksa doktora gitmen gerek kaçıncı derece bi yanik onlar bilir ve ona gore mudahale ederler fotograf atabilirmisin en azindan cok ciddi degilse ona gore biseyler oneririz
Sevinizz_ moonrisekingdom klavye düzeltmesi olmuş temin edin demek istedim annemin iki eli yağ sıçramasından yanmıştı yanık kremi uygulamıştı
gamzes-26 Maalesef uzun bir süre yana sadece su iyi gelir ama alt değiştirene kadar ıslak soğuk bez sarsanız fayda edermi bilemedim
Sarikuzumalp moonrisekingdom Nasıl yandı çok ciddi değilse hemen yanık kremi sürmelisiniz. Yoksa onun acısı geçmez. Defelarca elimi kolumu yaktım krem alıyor acısını hemen çok ciddi değilse.