Canım benim de bebegim öyle oldu ve böyle resmen derisi kalktı aynı dedigin gibi sildigim zamn kanıyorduu komple orası olmustu eczanden baska bişey almaya gitmiştik eşim ordaki adama sordu böyle böyle diye adamcagız sagolsun trosyd diye bi krem verdi sabah aksam sadece kullansın dedi o kadar sey denemiştim geçmemişti bez gfalan da değişmiştimm ama bunu ikinci gün kullanımdan sonra yavas yavas geçtigini fark ettim bir aylıktı o zamb simdi 2 bucuk aylık daha da pişij olmadı çok sükür bi dene derim