Esma1993 Daha once bu ilaci kullanan var mi kizim 10.ay 24 gunluk hafif oksurugu var ona kullansam bi zarari olur mu esim eczaneye sorarak aldi
Semanur51 Esma1993 bende kullandım çocuğuma 5 aylıktı bişey olmadı eczacı tanıdığımız in önerisiyle almıştık çok da ise yaradi