3-4 aydan beri böyle sütüm tazyikli gidiyor bazen o sebepten mi bilmiyorum doktora gittik hiçbir sıkıntı yok dediler ama 5 aylık oldu hala aynı..
Aç olsa da direniyor emmemek için oyun oynasın diye bırakıyorum oynuyor yine ağlıyor karnı aç olduğu için ve uykusu geliyor o arada öyle emiyor😔 ve gece uykudan kalkınca güzel emiyor gündüz zor geçiyor sebebi ne olabilir ne yapabilirim?